Wednesday 23 April 2014

Kisah Perasaan: Ingin Berkongsi Resepi

Assalamualaikum.....

wehuuuu....alahai..banyaknyer kerja minggu ni...tapi nak jugak curi tulang untuk jengah blog... 
hati ini sebenarnya..... sebenarnyer... hakhakhakahak... terjeles dengan blog rakan-rakan yang berkongsi resepi mereka dengan para pembaca......

saya memang teringin sangat nak kongsi resepi-resepi kek or masakan yang telah saya cuba dan berjaya serta tip-tip masakan tersebut... setakat ni sikit sangat yang saya kongsikan.... almaklum.. kekangan masa membuatkan saya tak terdaya nak kongsikan semuanya....

hope satu hari nanti saya dapat merealisasikannya..... seronok bila kita dapat share pengetahuan yang kita ada dengan orang lain.... contohnya kak Azlita.... phewwww.... bila nak dapat jadi cam dia... salah satu idola saya dalam bidang ni...... and one day i hope dapat jumpa kak azlita.....

ok... nak sambung keje babai.... ;)

No comments: