Sunday, 25 May 2014

08/05/14 HEPY BIRTHDAY NURDAMIA QISTINA BINTI ALI

Assalamualaikum.... huishhh lama nyer tak hapdet blog nih.... tak berkesempatan betul... ni cerita awal bulan hari tu...

08/05/2014 kakak mia dah masuk 6 tahun... dah besar kakak mia ni rupanya.... makin bijak bercakap... semakin matang... dah boleh tolong ibu kat rumah & jaga adik....

ibu doakan anak ibu ni sentiasa sihat...jadi anak yang solehah... cukup sifat fizikal & mentalnya... di jauhkan segala kemaksiatan di dunia ni... di jauhkan segala kejahatan di dunia... di permudahkan kehidupan di dunia dan akhirat... amin...

kakak sambut birthday kat sekolah.... ibu dan ayah sediakan sedikit gudies untuk kengkawan dan cikgu dan.... kek barbie... ibu buat sendiri kek tu tau... adik cakap berebut kengkawan makan kek tu...habis...comot2... alhamdulillah......



kakak mia, adik & kek barbie nyer......



comey kan...cam kakak mia..


rupa blakang kek tu.....
gambar-gambar kat skol...nanti ibu update ye.....

2 comments:

ida syarida said...

Happy Birthday Damia Qistina. Dah besar. Cepat je masa berlalu...

lily ali said...

tq aunty...kan....anak ko pun dah besar....