Thursday 13 November 2014

Kisah tempahan kek/desert: kek yang di penuhi oleh coklat...

Assalamualaikum.....

kali ni tempahan kek ni oleh orang yang gilerrrr coklat.... layankan ajer member saya nih... 
dia wasap saya nak kek yang digambarkan nyer.... 
siap belikan coklat siap-siap.... takut coklat yang saya beli tak memenuhi citarasa nyer.....

luar kek di penuhi coklat...begitu juga dalam...penuh dengan cheese dan coklat.....



ni dia...... 
selalu tengok kat bloger over sea buat......
kali ni saya merealisasikan permintaan sahabat saya tu.......




see......di penuhi coklat......
ohhhhh...... sangat melting....
bagi yang nak diet...jgn makan okey.....
tq so much wani.....



apsal plak tunjuk gambar yang dalam peti????
sebab ada yang tak percaya saya yang buat..
diorang ingat saya ambik pic orang lain....
hikhikhikhik...
macam-macamkan..........


bagi mereka yang berada di Muar, Ledang @ sekitar jika berminat untuk pertanyaan & oder, 
cal/sms 0137632642 or
wassap/wechat 0182322809
follow instagram - ladylilyali

No comments: