Monday, 20 June 2011

Kembara Mahkota Johor (KMJ)



Hari sabtu yang lepas kena joint pembukaan KMJ kat jeti Jorak....mmg seronok la.....hapening......tp yang kelakar nyer....terjebak pulak dalam konvoi KMJ tu....last-last ikut sampai sempadan Segamat.......best jugak la...




Askar-askar yang mengiringi Tuanku


TMJ tanam pokok hiasan kat tepi jeti

haaaa...MACHO kan.....ini adik TMJ.....

TUANKU mencemar duli....bersalaman dengan rakyat jelata...aku pun dapat jugak bersalaman......selalu tengok jer kat TV... ni dah depan mata......

Dalam sibuk-sibuk tu sempat juga berposing ngan Asheka...............kembar lain mak  dan bapak.......

Ni korang agak-agak kenal tak......selalu nampak kat tv jer....tp hari tu nampak depan mata...ni la Ketua POlis Negeri Johor

hahahahahaha....ni yang paling hensem tau......hadiah tuk pemenang sepak raga Bulatan...untung la dapat kambing ni.....beso tau....

sempat lagi berposing ngan hajah Norlida sebagai bukti kehadiran....yeye jer kan.....

banting untuk Kembara Mahkota Johor kali ke 14.....
ni masa Tuanku sampai dengan menaiki bot nelayan......

nama polis ni wak leman tu pun nampak kat helmet.......nila polis2 yang mengiringi kembara tu.......

2 comments:

Syarida said...

Best

Irladylily said...

ok la ida......sesekali best....