Friday 30 September 2011

Nak Hantar Mia g School ker tahun depan???

Tengok suma ibu ngan ayah yang ada anak baya-baya Mia semua nak hantar anak dia pegi school tahun depan........... hari tu ada bincang ngan 'ayah' nak hantar Mia gi school...... mula-mula 'ayah' kata ok...ikut suka ibu..... 'ibu' dah mula cari-cari school yang ok tuk antar mia...... tetiba...... 'ayah' kata tak payah tunggu Mia 5 tahun........kesian kat mia...takut mia boring..... ermmmmm....so ibu tak jadi cari school tuk mia........ mia dah ready nak g school ker sayang??????takper hujung tahun ni ibu try masukkan mia kat mana-mana school (tumpang)...tapi bleh ker?????



Nama saya NUR DAMIA QISTINA BINTI ALI..umur saya 3 tahun......saya suka tengok Hi5




saya suka jugak camera ibu....saya suka ambil gambar...my hobby...hhihihihihihi




ni saya dengan ibu.......saya sayang ibu...ibu pun sayang saya.........

No comments: