Monday 26 November 2012

Kisah Kerja:Huwaaaaaaaaaaa Bosan Amat!!!!

hari ni hari isnin kan!!!!!!hukhukhukhuk...kenapa ler hari ni amat membosankan???? adakah kerana perut lapa???...tidak juga... ini kerana saya dah terkena monday blues.... OMG..... nak mengarut-ngarut jap kat blog ni.... kalau opis ini bapak aku yang punya mau nya aku dah balik tido..... ooooo tidakkkkk... jangan makan gaji buta..berdosa.... 





oleh kerana kebosanan tahap gaban maka...
snap gambar sendiri depan pintu bilik opis comey saya......
buat benda yang ngarut-ngarut, walaupun banyak keje yang nak kene settle..... usik orang sana, usik orang sini... sambil pikir-pikir nak masak apa buat berbuka pose petang nih (pose ganti la wei)......



lepas tu datang budak bertuah, ni gelak-gelak sakan tak hingat sedang berpose kamu berdua nih......citer ntah haper2.... sardin bagai semua keluar...... padan muka dengan budak diatas, tengah gelak-gelak, bos carik dia.... kelam kabut keluar dari bilik saya masuk bilik bos.... hahahahahahaha...... ooooo tidak... bila la nak balik nih..... 

borang SKT (sasaran kerja tahunan) tak isi lagi... aduiii malasss tul la nak isi... padahal bukan susah sangat pun.... budak diatas bebel-bebel kenapa tak isi lagi sebab dia nak hantar kat bos.... huahuahuahuahua.... esok2 la yer Farah... due date 30 ni kan... ada masa lagi..... 

dia masuk balik bilik saya, sambil sengeh-sengeh citer nak goreng keropok bagai..... tapi ini budak tak boleh tak jumpa muka kakak dia yang comey ni.... nanti dia bad mood.... kwang...kwang...kwang.... takper sok pagi kita breakfast tempat biasa hokeh!!!!

tetiba jenguk kat luar bilik.... budak dua orang ni!!! mentang-mentang bos korang takder.... luahan hati dan perasaan la korang yer.... mujur kakak korang (bos kecik) yang baik hati ni jer yang ada tau......ehhhhehhhehhh terperasan pulak si budak ain ni, kakak dia tengah snap gambo... huahuahuahua....nasib ko la buat memek muka camnih......



No comments: