Monday 24 December 2012

24/12/2012

Alhamdulillah hari ini saya masih diberi peluang oleh Allah untuk bernafas dan menjalankan tanggungjawab sebagai khalifah Allah..... sujud syukur pada Allah kerana masih diberi peluang menyambut tarikh kelahiran saya pada hari ini.... sungguh besar sangat nikmat yang saya perolehi......

hehehehe...alamak terpoyo plak ayat kat atas tu kan.... sambut besday dengan crepe, kata buah hati... almaklum banyak sangat tempahan DC lately ni..... sampai kan si buah hati suh buat lagi satu blog untuk masakan, kuih & tempahan... sapa yang nak buatkan yer?????.... saya gembira sangat tahun ni walaupun sambut besday dengan crepe (kata buah hati)...... kehidupan saya semakin banyak perubahan...perubahan yang baik-baik la...... peningkatan hidup..... (perkataan lagi senang...lebih bahagia).......... semoga nikmat ni kekal sampai bila-bila.....

terima kasih kat adik saya, kengkawan & customer yang wish besday saya hari ni.... untuk my gugurl & buah hati.... tq banyak2 sebab malam tadi tepat kul 12.00 malam wish & nyanyi lagu besday... terharu... walaupun kakak demam...tapi bangun juga untuk wish kat ibu.....

terima kasih my buah hati... apa juga yang 'ayah' dah buat untuk ibu dan anak-anak.... terima kasih.......

No comments: