Wednesday 10 September 2014

APC (Anugerah Pekerja Cemerlang)

tajuk kat atas tu macam bestttt jerkk??? kehkehkehkehkeh.....walaupun cerita ni dah lama...(cite sebelum raya tu hari) tapi saje nak masuk dalam blog buat kenang-kenangan....... alhamdulillah... setelah bertahun bekerja... akhirnya Allah bagi juga rasa nikmat ni.... dan terima kasih kepada bos2 yang percaya dan memberi kepercayaan kepada saya untuk bekerjasama dengan mereka meningkatkan mutu prestasi kerja saya dan juga jabatan.....

memang tak sangka pun dapat anugerah ni.... dan tak mengharap..... banyak sangat halangan dan dugaan bila kita bekerja dengan ikhlas... 

Our Big Bos ucap tahniah dan pesan agar lepas ni buat lebih cemerlang.... tahniah juga kepada staf yang lain-lain... masa ofis call maklumkan tu...saya tengah berkursus... hihihihihihi memang kelako la dapat APC... walaucamne pun, saya rasa, saya masih belum layak untuk dapat anugerah tu...... 

sabar dan ikhlas tu penting.... buat kerja dengan sepenuh hati...pasti Allah akan balas... tu je yang saya pegang.... walapun pahitnya saya saja yang tahu, tapi bila sabar mengharungi cabaran dan juga fitnah dalam bekerja.. in sha Allah ganjaran akan menunggu...

hihihihihihihii..... saya bertambah semangat dan lebih yakin bila our big bos (dah pencen..baru je..) dan bos department saya(dh pindah pun) memberi kata-kata semangat dan lebih kepercayaan kepada saya ....... saya akan ingat nasihat tuan-tuan dan akan cuba praktikkan, in sha Allah.... dan terima kasih juga buat 'en. bos' yang kat umah tu...sentiasa meniupkankan kata2 semangat dan sokongan moral agar saya lebih menjadi pekerja yang berdedikasi....

perkara paling penting yakin dengan diri sendiri & banyak belajar... kadang2 mmg dah lama kerja..tapi banyak perkara2 baru yang datang.... jangan jadi bodoh sombong ....



here i am....
Allahuakbar......
sujud syukur atas rahmat mu..



terima kasih bapak....
bagi nama saya dengan nama di atas...



terima kasih Allah....
hanya pada mu ku bermohon dan berserah...



alhamdulillah....
bila ikhlas dan sabar...
ganjaran yg baik akan menanti





kawan baikkkk dan juga my bos



tahniah ekkk korang



 suka akan gambo ini....
sebab bergambo dengan Jurutera Daerah Kami 
dan juga Pengarah JKR Johor
tp tak suka pun ada...
baju ni kembang setaman....so nmpkkkkk gemukkkkk


love my self.... klu awak tak suka saya... ada aku kisah.... hahahahahaha.....






No comments: