Wednesday, 15 August 2012

Kisah Nak Raya: Dapat kad raya????

kalau ingat-ingat... masa sekolah & zaman-zaman belajar dulu, nak raya mesti saya tertunggu kad raya dari kengkawan... kita pun mesti hantar pada kengkawan, sedara mara dll kan....
cuba kita lihat sekarang????? ada lagi ker orang hantar????? ermmmm jawapanya tak kan... sebab banyak kemudahan macam fb,twitter la... 
nak-nak lagi bila handphone sekarang dah canggih maggih.....
Alhamdulillah,tiap-tiap tahun saya masih lagi menerima kad raya daripada syarikat-syarikat yang pernah berurusan dengan saya....... 
banyak juga la... adala dalam 4,5 keping......
 seronok rasanya masih lagi menerima kad raya walaupun bukan dari rakan-rakan..... 
terima kasih kerana masih sudi menghantar kad raya pada saya...


ni diantara kad yang dihantar kepada saya 
kat opis.....
 ada la gak yang ke rumah....... 
seronok kan bila dapat kad raya...

2 comments:

ida syarida said...

Aku tak dapat pun kad raya...:(

Lily said...

hahahahahaha...... alamak ida aku tak sempat nak anto kad raya kat ko....len tahun eaaaa