Tuesday, 9 October 2012

Kisah Sekolah:Pakaian Beragam...

Ingat lagi tak pasal kakak mia dapat masuk pakaian beragam anjuran FAMA.... hari yang dinanti-nanti telah tiba... ewahhhh.... kakak mia tak berapa nak sihat dah beberapa hari demam...tapi sebab teruja sangat nak masuk pakaian beragam sanggup ler dia berehat dan makan ubat........ pagi-pagi hujung minggu tu kakak mia bangun awal..... bersiap & ayah hantar kakak mia kesekolah..... bila ibu dah siapkan apa yang patut, ibu pulak menyusul kesekolah.... ayah tak dapat ikut untuk tengok kakak, sebab adik demam..... so ayah & adik tunggu saja dirumah....


ni la pakaian yang kakak mia peragakan.....
siap tempah khas untuk kakak mia.......
suweet nyer anak ibu....


dua orang wakil....
Damia & Aleesya


ofcoz nak bergambar dengan ibu kan....
ayah & adik tak dapat join..
kesian adik kan.....demam.....


ni la orang kuatnyer...
Teacher Buva......



Cikgu Kesayangan Mia.......


ni la dia acaranya & venue.......


orang-orang kuat....
sangat seronok dapat kenal u olls.....
korang memang best.....
semoga berkekalan menjadi sahabat saya ok...



acara dah nak mula.........



relaks-relaks jer kakak mia....
buat yang terbaik ok....
ibu pulak yang berdebar......


hehehehe... amboi......
tapi sayang sangat... video yang ibu rakam tu tak menjadi..
sebab bateri dah kong.....
meriah betul masa kakak mia menari....
havockkkksssss!!!!!!!


akhirnya............
korang jangan terkejut.....
Damia dapat tempat kedua.......
kelakar pun ada masa tengok dia menari tu..
penyampai hadiah tu penyanyi veteran...
lupa nama dia...


takper Aleesya....
awak bukan tak boleh buat....
cuma awak gemuruh jer kan......
dapat juga hadiah.........



ni la para peserta tu.......
ini satu titik tolak untuk kakak mia lebih berjaya dalam apa jua bidang...
ibu sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak ibu dalam apa jua bidang.......
sayangnya ayah & adik takde kan.......

5 comments:

vincent valentine said...
This comment has been removed by a blog administrator.
vincent valentine said...

saya tertarik dengan cerita ini :)
kalau boleh tau ini siafa ya yang punya blog?

vincent valentine said...

aku tertarik dengan cerita ini :)
kalau boleh tau yang funya blog ini siafa ya?

vincent valentine said...

aku tertarik dengan cerita ini :)
kalau boleh tau ini blog siafa ya?

lily ali said...

ni my blog la vincent valentine..... terima kasih sebab sudi membaca blog saya